1. Relacjonujemy całodniowy rejs Full Day Three Islands Sailing Trip. Pływamy stylową, drewnianą, turecką guletą.
2. Podczas rejsu mamy okazję pływać i snorkować m.in. w Blue Lagoon i Crystal Lagoon.
3. Czytelnicy portalu maltaigozo.pl mogą skorzystać z rabatu -20% na tę wycieczkę. Wystarczy odebrać od nas voucher rabatowy.

CAŁODNIOWA ŻEGLUGA POŁĄCZONA Z PŁYWANIEM I SNORKELINGIEM

Wielokrotnie opisywaliśmy różne wycieczki i rejsy na Malcie, Gozo czy wokół Comino. Tym razem jednak chcielibyśmy opowiedzieć o naszym udziale w wycieczce, którą nie do końca doceniliśmy, zakładając, że wszystko już na wyspach widzieliśmy. Okazuje się, że tyleż tkwiliśmy w nieprawdziwym przekonaniu, co jednocześnie myliliśmy się. Wielokrotnie słyszeliśmy o wycieczce, której nazwa brzmi Three Islands Sailing Trip. Znajoma długo przekonywała nas, że powinniśmy się na nią wybrać i tak też zrobiliśmy. Oczywiście mniej lub bardziej świadomie zakładaliśmy, że przecież spory kawałek Malty już widzieliśmy, w tym także najpiękniejsze zatoki widziane z różnych perspektyw, podobnież Gozo, nie wspominając oczywiście o Comino oraz Blue Lagoon i Crystal Lagoon. Po co więc mielibyśmy jechać na jeszcze jedną wycieczkę, na której wszystkie te, dobrze już znane nam miejsca odwiedzilibyśmy jednego dnia? Wtedy jeszcze nie wiedzieliśmy, że w tym właśnie tkwi sekret i magia owego rejsu. Zapraszamy do obejrzenia filmu oraz galerii zdjęć.

Od samego początku do końca jego trwania w bardzo komfortowych warunkach poddani relaksującej atmosferze w promieniach boskiego słońca i szumu fal mogliśmy poczuć klimat wysp w sposób wyjątkowy, doświadczając jednocześnie wszystkimi zmysłami tego co najpiękniejsze na maltańskich wyspach. To właśnie efekt tej kumulacji i wielowymiarowych doznań odbieranych w stosunkowo krótkim czasie powoduje tę niesamowitą różnicę w postrzeganiu rzeczywistości, w której znajdujemy się podczas rejsu. Marina Mgarr, Blue Lagoon, Crystal Lagoon, Armier Bay, Paradise Bay, Anchor Bay. Za każdym razem witał nas obłędny kolor wody. Dolce far niente przeplatane smakiem lokalnego wina i myślami, w których wciąż powraca jeden akcent: Chwilo trwaj wiecznie! Po tym krótkim wstępie nie zostaje już nic innego jak przejść do szczegółów i przyjrzeć się bliżej scenariuszowi, który spełnia się w dniu wycieczki. Relację urozmaiciliśmy kolażami, do których wybraliśmy zdjęcia z kilku wycieczek, dzięki czemu Czytelnicy podejrzą jak rejs może wyglądać na początku i w szczycie sezonu.

Ogromną przewagą rejsu Three Islands Sailing Trip jest to, że organizuje go niewielka rodzinna firma, co jest w tym przypadku wielkim atutem i odbija się głównie na jakości oraz staranności w przygotowaniu wycieczki na każdym jej etapie. Mamy porównanie, więc dostrzegamy wszystkie te szczegóły, które pozwalają nam z czystym sumieniem stwierdzić, że Leann organizuje najlepsze rejsy i wycieczki na Gozo i Comino. Kulturalna i sympatyczna załoga dbająca o komfort każdego pasażera, wyluzowany kapitan podśpiewujący hity George Michaela i sypiący żartami już od pierwszych chwil wspólnego rejsu i co najważniejsze przepiękny jacht, na którym każdy znajdzie dla siebie wygodne miejsce.

OPIS REJSU THREE ISLANDS SAILING TRIP

Budziki obudziły nas o zaplanowanej porze. Był siódmy czerwca. Mieliśmy wystarczająco dużo czasu na przygotowanie się do wyjścia. Do portu w Mgarr na Gozo dojechaliśmy własnym samochodem, ponieważ tak było dla nas wygodniej, natomiast turyści, którzy podobnie jak my wybrali się tego dnia na Three Islands Sailing Trip mieli zapewniony transfer z hotelu do portu w Mgarr na Gozo lub Ramla Marfa na Malcie, więc skorzystali z najwygodniejszej dla siebie opcji. My wypłynęliśmy z Mgarr i pierwszym celem było odebranie grupy turystów z Malty. Tuż po skompletowaniu pasażerów wyruszyliśmy więc na głębokie wody. Kapitan przywitał turystów, zapowiedział program dnia, wyjaśnił wszystkie istotne kwestie i zaprosił wszystkich do rozgoszczenia się na pokładzie pięknego jachtu Barbarossa – oryginalnego tureckiego Gulletu.
Pogodę mieliśmy doskonałą. Około 29st. Bezchmurne niebo, słońce, bezwietrznie. I najważniejsze – świetne towarzystwo! Okazało się, że na jachcie jest sporo Polaków, bardzo sympatycznych ludzi, z którymi miło spędziliśmy czas. Trzeba sobie uczciwie powiedzieć, że nie ma lepszego kompana na wakacjach za granicą, niż Polak. Jako, że nie był to początek sezonu, mieliśmy bardzo dużo miejsca dla siebie i z jednej strony dysponowaliśmy przestrzenią do wspólnego spędzania czasu, z drugiej zaś świetnymi miejscówkami na opalanie lub upajanie się morską bryzą. Na przemian pływaliśmy i opalaliśmy się a zaczęliśmy od Błękitnej Laguny.

Pierwszym przystankiem podczas naszej żeglugi było Comino i najpopularniejsza na Malcie cieśnina słynąca z błękitnej barwy wody – Blue Lagoon. Dotarliśmy na nią jeszcze zanim przypłynęły promy wycieczkowe ze Sliemy. Temperatura wody była orzeźwiająca. Kapitan wyrzucił za burtę piwo zachęcając pasażerów do skoków do wody. Chwilę później pierwsi ochotnicy płynęli już w stronę puszek. Błękitna Laguna zapełniała się naszą grupą. Kolejno wchodziliśmy do wody, żeby popływać w popularnej zatoce. Pierwsze chwile w wodzie były mocno orzeźwiające, ale kolejne minuty mijały w beztroskim relaksie. Nasze twarze promieniały uśmiechami i błogim stanem chilloutu, którego dopełniała leniwa muzyka rozbrzmiewająca z głośników naszego klimatycznego jachtu. Poczuliśmy, że oto właśnie zaczyna się nasz rejs. Jest żegluga, jest pływanie, jest snorkeling i coraz lepsze humory. Integracja na jachcie postępowała. Grupa wyraźnie się ożywiła i wszyscy poczuliśmy się swobodniej.
Gdy zażywszy kąpieli wróciliśmy na pokład kapitan zawinął do Crystal Lagoon, która tego dnia prezentowała się spektakularnie. Światło słoneczne nadało wodzie fantastycznych barw, ponadto promienie odbijające się od wody bajecznie rozświetliły zatokę. Zacumowaliśmy w Crystal Lagoon i już bez specjalnego zaproszenia jedni wskoczyli do wody na snorkeling, natomiast inni popłynęli na rejs do jaskiń Comino (dodatkowo płatny – 5€ od osoby). Motorówka z chętnymi na rejs do jaskiń kursowała kilkukrotnie. W tym czasie na jachcie robiliśmy sobie zdjęcia, kręciliśmy filmy oraz oczywiście pływaliśmy w krystalicznie czystej lagunie mieniącej się szmaragdowo-błękitnymi odcieniami. Podwodny krajobraz rozciąga się tu na sporej przestrzeni. Ci, którzy zdecydowali się wypożyczyć maski do snorkelingu mogli podziwiać podwodne życie w lagunie. Kapitan wrzucił do wody chleb. Dzięki temu do łodzi podpłynęło sporo ryb, które ocierały się o ciała snurkujących podziwiających podwodną faunę i florę.

LUNCH W FORMIE BUFETU NA POKŁADZIE JACHTU

W Crystal Lagoon załoga jachtu przygotowała i podała lunch. Konkurencja mogłaby się w tym temacie wiele nauczyć i podejrzeć jak powinny wyglądać świeże posiłki podawane pasażerom. Widzieliśmy już sporo, więc tym bardziej akcentujemy tę silną stronę rejsów z Kapitanem Chrisem, który zajadał się przekąskami razem z naszą wesołą grupą. Lunch podano w formie bufetu, wszystkie składniki, chrupiące, pachnące i świeże.
Wystarczyło dla wszystkich, a wręcz sporo jeszcze zostało, zatem każdy mógł zaspokoić głód bez limitu. Podano orzeźwiającą sałatkę ryżową z pomidorami, szalotką i ziołami śródziemnomorskimi, sałatkę makaronową z oliwkami oraz suszonymi pomidorami, gotowane ziemniaczki, tuńczyka, zielone i czarne oliwki, świeżego ogórka, kilka gatunków wędlin, smaczny maltański chleb, sałatkę ze świeżych warzyw i aromatyczne kapary. Jedliśmy wszyscy ze smakiem płucząc usta białym winem. Na deser podano pomarańcze, których również wystarczyło dla wszystkich, a nawet sporo zostało. Jacht zapachniał intensywnie cytrusami. Najedzeni i napływani wyruszyliśmy dalej.
Grupa wyraźnie się zrelaksowała. Rozłożyliśmy się wygodnie na miękkich materacach rozłożonych w różnych zakątkach jachtu i oddaliśmy się drzemkom i opalaniu. Gdzieniegdzie toczyły się dyskusje na przyjemne ślubne tematy. Całkiem przypadkiem na jachcie było kilka polskich par świeżo po ślubie, więc wrażenia, ciągle żywe, stały się tematem miłych pogawędek. Wraz z innymi Polakami zdominowaliśmy narodowościowo tę wycieczkę, stąd językiem pokładowym był polski. To czasem powodowało zabawne sytuacje, bo gdy ktoś z grupy pasażerów płynął niebezpiecznie blisko meduz to z pokładu dobiegały ostrzeżenia w znanym nam języku. Niestety nie wszyscy zrozumieli je w porę.  W zatokach północnej Malty, czyli Armier Bay oraz Paradise Bay i Anchor Bay mieliśmy trochę meduz, więc głównie mężczyźni decydowali się na skoki do wody i pływanie. Kobiety przygotowywały grunt pod skoki wyławiając pojedyncze okazy. Jak się później okazało poparzenia po nich nie były szczególnie bolesne ani niebezpieczne dla tych, którzy mieli szczęście otrzeć się o meduzy pod wodą. My jednak, podobnie jak spora grupa pasażerów woleliśmy zostać na pokładzie i obserwować wszystko z bezpiecznej pozycji. Była to pewnego rodzaju atrakcja. Tu warto dodać, że meduzy nie występują w tych zatokach na stałe. Przemieszczają się wraz z prądem morskim. Oczywiście dużą rolę odgrywa tu wiatr, a nawet temperatura wody. Nasza wycieczka odbyła się przed wysokim sezonem, więc przed instalacją siatek na meduzy. W wysokim sezonie wiatry jednak sprzyjają.

PROGRAM REJSU

Popołudnie na jachcie mijało nam bardzo miło. Gdy jedni wylegiwali się na słońcu, inni podziwiali okolice, robili pamiątkowe zdjęcia. W czasie rejsu odwiedziliśmy poniższe punkty, w tym przerwy na pływanie mieliśmy czterokrotnie. W zależności od wiatru program wycieczki Three islands Sailing Trip przyjmuje właściwą kolejność, stałe są jednak następujące punkty programu:

Ramla Marfa
Elephant Rock
Armier Bay (Pływanie)

INFORMACJE PRAKTYCZNE

Ile Kosztuje Three Islands Sailing Trip ?
Dorośli: Cena regularna: 55€ Z naszym voucherem rabatowym: 44€.
Dzieci (3-10 lat): Cena regularna: 20€  Z naszym voucherem rabatowym: 16€.
Dzieci poniżej 3 roku życia bezpłatnie.

Gdzie Dokonać Rezerwacji?
Zarezerwuj wycieczkę bezpośrednio u organizatora poprzez formularz rezerwacji
dostępny TUTAJ – KLIK

Jak Otrzymać Voucher Rabatowy -20%?
Wystarczy zarezerwować wycieczkę u organizatora i po wpłaceniu depozytu
napisać na adres: maltaigozo@gmail.com z prośbą o voucher rabatowy

Kiedy Odbywa Three Islands Sailing Trip?
Wycieczka odbywa się od maja do końca października

O Czym Warto Pamiętać?
Na tę wycieczkę zabieramy ręczniki kąpielowe, filtry ochronne i nakrycie głowy

***

JAK ZAREZERWOWAĆ WYCIECZKĘ W PROMOCYJNEJ CENIE?

W szczycie sezonu, gdy wyspa przeżywa oblężenie turystów, obowiązuje system uprzedniej pełnej rezerwacji, co jest gwarancją miejsca na wycieczce. Wówczas należy wpłacić depozyt lub pełną kwotę, co można uczynić kartą, PayPalem lub przelewem bankowym. Procedura rezerwacji wycieczki wygląda następująco: Kontaktujemy się z organizatorem za pośrednictwem tego formularza, rezerwujemy wycieczkę (wspominając o chęci skorzystania z naszych rabatów -20%). Gdy organizator potwierdzi, że ma wolne miejsca i możemy śmiało rezerwować dopełniamy formalności, następnie zaś wysyłamy na adres maltaigozo@gmail.com maila z prośbą o przesłanie vouchera na konkretną wycieczkę. Voucher drukujemy i zabieramy ze sobą. W razie zapomnienia voucheru obowiązywać będzie regularna cena, zgodnie z zasadą No Voucher – No Discount. Wówczas będzie trzeba dopłacić 20%, które gwarantuje nasz voucher rabatowy.

Organizatorzy rejsu w pierwszej kolejności odpowiadać będą na pytania przesłane formularzem kontaktowym podlinkowanym wyżej! Dzięki precyzyjnie zadanym pytaniom oraz udzielonym odpowiedziom organizatorzy sprawnie potwierdzą możliwą rezerwację lub zaproponują inny wolny termin. Jest to o tyle istotne, że zapytań jest sporo, dlatego też im bardziej konkretne jest pytanie tym szybsza odpowiedź. Pytanie o wolne terminy na wycieczki odbywające się w czasie planowanego pobytu na Malcie trafiają prosto na e-mail organizatorów wycieczki, dlatego odpowiedź otrzymujemy w j. angielskim. Ci, którzy nie znają tego języka mogą swobodnie tłumaczyć treść maila w dowolnym translatorze. Uprzednia rezerwacja jest konieczna, ponieważ  wycieczki tego organizatora cieszą się ogromnym zainteresowaniem i często zwyczajnie nie ma miejsc dla tych, którzy zostawili rezerwację na ostatnią chwilę. Reasumując, dobre rzeczy w szczycie sezonu nie są dostępne na last minute.

W cenę wycieczki jest już wliczony transfer w 2 strony, lunch w formie bufetu na pokładzie, świeże owoce oraz woda i wino bez ograniczeń. Rejs polecamy tym, którzy chcą doświadczyć komfortowego żeglowania po maltańskich zatokach. To nie jest masowy rejs promem, w którym turyści ściśnięci jak sardynki nie mają nawet przestrzeni, aby się poruszyć. Na jachcie jest bardzo czysto. Toalety pachną. Kapitan jest zawsze blisko i zawsze czujny, aby zatroszczyć się o swoich pasażerów i zagwarantować im piękne wspomnienia z wspólnego rejsu. Równie sympatyczna jest załoga, która pomaga kapitanowi w czasie rejsu.

Cóż więcej dodać. Cieszymy się, że mogliśmy spędzić dzień na żegludze z Kapitanem Chrisem. Gorąco polecamy Three Islands Sailing Trip. My na pewno jeszcze się na ten rejs wybierzemy. Bawcie się dobrze i korzystajcie z każdej chwili urlopu!

• Beata Nawrocka

Witam, a czy pieska małego można zabrać na pokład? Mieści się na rękach. Byłabym wdzięczna za odpowiedź bo moje maleństwo ostatnio coś niedomaga (problemy ze stawami) i chciałabym je mieć na oku

• Jeszcze nie spotkaliśmy się z takim pytaniem. Nigdy też żadnego psa na pokładzie nie widzieliśmy, ale jeśli dolegliwością nie jest wścieklizna a piesek mieści się w jakimś koszyczku czy przenośnej klatce to pewnie problemu z tym nie będzie, ale dla pewności warto napisać na adres vouchersmalta@gmail.com.

• Karina&Kuba

Bylismy w tamtym roku w wakacje. Ach odzywają wspomnienia… Nigdzie w Europie nie widzieliśmy takiej wody jak w Blue Lagoon i Crystal Lagoon. Co się tyczy samego rejsu zdecydowanie WARTO. Plaże w sezonie są tam masakrycznie przeludnione. Pływa się wiec srednio komfortowo. Natomiast decydujac sie na rejs rzeczywiscie mozna sie nacieszyc woda i to w najładniejszych miejscach. Ryb tylko trochę mało. to znaczy jakieś tam w wodzie widzielismy ale nie sa tak kolorowe jak w Egipcie czy Meksyku.

• Magda

Hejka! Myśmy też byli w tamtym roku z dziećmi na tym jachcie, tylko mieliśmy wycieczkę łączoną tzn. pół dnia na morzu i pół dnia na Gozo jeepami. Polecam z kilku powodów taki wypad. Po pierwsze ogromna oszczędność czasu, a można zobaczyć mnóstwo i przeżyć mnóstwo. Wrażeń mieliśmy bez liku po całym dniu. Szczerze mówiąc mieliśmy dnia kolejnego ambitny plan zwiedzania Malty, ale po wycieczce u Lin leżeliśmy wszyscy równo plackiem. Tak przyjemnie zmęczeni, szczególnie nasze dzieci. Uwaga na słońce! Grzeje mocno i nawet mocne filtry mogą nie dać rady przy wrażliwej skórze. I jeszcze jedno; na rejsie było super. Jedyne co zwróciło naszą uwagę, to grupka naszych rodaków, którzy zdaje się oszołomieni darmowym lokalnym winem bez limitów nie chcieli wyjść z wody!!! Podziwiam kapitana, że załagodził trudną sytuację. Ma facet podejście do ludzi. Nie róbmy wiochy kochani, bo póki co o Polakach mają na Malcie bardzo dobre zdanie. Szkoda by było byśmy byli kojarzeni pod względem zamiłowania do alkoholu z powszechnie znaną w tej materii nacją. P.S. Bardzo życzliwy, przyjazny, pomocny personel. Jesteśmy zdecydowanie na tak. pozdrawiamy z Otwocka

• Myśmy w czerwcu widzieli takich, którzy pływali nocą przy księżycu, zatem nie tylko w dzień, ale też nocą można zażywać kąpieli. Woda jest bardzo przyjemna, aczkolwiek 2 tygodnie temu, bo wtedy był opisywany rejs (7 czerwca 2016) woda mogła być cieplejsza, ale ale po pierwszym zanurzeniu jest już ok. Najlepiej od razu skakać do wody. Jeśli pytasz o to jak długo w tej wodzie można pływać to jest to ok. 45 minut – godziny w Blue Lagoon i tyle samo w Crystal Lagoon a kolejne zatoki w zależności od indywidualnej kondycji i potrzeb pasażerów.

• W szczycie sezonu chętnych na wycieczki u Leean i Chrisa jest zbyt wielu a oni nie uprawiają masowej turystyki. Dlatego też trzeba każdą wycieczkę u nich rezerwować z wyprzedzeniem i zapłacić za nią lub wpłacić depozyt. To gwarantuje rezerwację i miejsce na pokładzie lub jeepie. Nie ma tu możliwości rezerwacji z ulicy na ostatnią chwilę. To jest nieco wyższy standard, niż te wycieczki z najniższej półki cenowej, gdzie standard jest oczywiście adekwatny do ceny, ale to już jest kwestia indywidualnych wymagań. Płatności dokonuje się na trzy sposoby: 1. Paypal. 2. Płatność kartą. 3. Przelew bankowy.

• Please, write to vouchersmalta@gmail.com BR!

• K2

Witam. Mam pytanie następującej treści czy na tej łodzi można zorganizować imprezę integracyjną dla ok. 30-40 osób? Oczywiście mam świadomość faktu, że zmiennych do obgadania jest wiele ale chodzi mi na ten moment, czy w ogóle istnieje taka opcja grupowych czarterów pod indywidualne preferencje?

Paweł B.

• Witam, tak można. Już kilka takich imprez integracyjnych pomogliśmy zorganizować. Był skrzypek, degustacja najlepszych maltańskich win. Zapraszam na maila maltaigozo@gmail.com.

• Bea

Wpadł mi teraz do głowy taki szalony pomysł czy przyjęcie weselne też można by zorganizować na takim lub podobnym jachcie? W sumie jeszcze nigdy takiego czegoś nie przeżyłam i nie widziałam 🙂

• W październiku dwójka naszych Czytelników ma już nawet zarezerwowany dokładnie ten jacht na rejs ślubny z gośćmi weselnymi. Niewielka grupa bo zgodnie z wstępnym planem 28 osób, ale wystarczająco duża, aby swobodnie bawić się na przyjęciu weselnym, które już właściwie mamy zaplanowane w najmniejszym szczególe.
          Nie jest to więc żaden szalony pomysł a jak najbardziej możliwy scenariusz. W razie dalszych pytań – napisz do nas. Pomożemy.

• Małgorzata N (Berlin)

Nie tylko wygląda ale jest mega super. Co prawda nie mieliśmy zniżki na rejs bo o tej stronie dowiedzieliśmy się dopiero po przyjeździe do domu ale to był jedyny „mankament” tej wycieczki. Powiem krótko różnica jakościowa pomiędzy tą wycieczką, a inną którą mieliśmy 3 dni później z Malty (nazwy firmy nie wymienię co by nie było kryptoreklamy 🙂 🙂 :-)) jest kolosalna. Chociaż ceny porównywalne o dziwo. Najbardziej rozwaliło mnie, że personel z owej firmy – nazwijmy ją X – w czasie gdy turyści poszli się kąpać – zaczął wybierać kozi ser z plastikowych pojemników z kosza…. to były resztki tego co nie dojedli turyści chwilę wcześniej w czasie obiadu serwowanego na pokładzie… a ja akurat wychodziłam z toalety… i … wszystko widziałam. Odkładali na bok tylko te kawałki sera, które nie były nadgryzione. Zrobiło mi się niedobrze na samą myśl, gdy sobie uświadomiłam po co oni ten kozi ser wybierali… Na Barbarossie serwowano nam jedzenie w białych rękawiczkach (fakt gumowych, ale jednak) a resztki jedzenia wyrzucano rybom. Może jestem przewrażliwiona ale jednak zwracam uwagę na takie Detale.

• Cześć, ile godzin trwa taki rejs? 🙂

• My wypłynęliśmy z Gozo o 9:30 i wróciliśmy po 17 do portu.

• Szalenie trudno jest nam odpowiedzieć na to pytanie z wielu powodów. Proszę napisać do nas na e-mail więcej szczegółów, a postaramy się pomóc najlepiej jak potrafimy.

• Drogi Igorze vel Robercie Lewandowski, podobno mężczyznę poznaje się nie po tym jak zaczyna, ale jak kończy. Przechodząc zaś zupełnie poważnie do Twojego pytania na temat zaręczyn na Malcie to możemy się pochwalić koordynacją kilku takich inicjatyw, z których niektóre już zakończyły się małżeństwem,. Jeśli taki cel Ci przyświeca to jest duże prawdopodobieństwo, że będziemy bardzo skuteczni:-) Pisz śmiało na maila! Pzdr!

• Sush

Dziękujemy za pomysł na wycieczkę!! Zabukowane dla naszej 10-osobowej drużyny. Chris – we are coming!

• Ania i Bartek

Byliśmy z chłopakiem na tej wycieczce na początku czerwca i już poleciliśmy ją znajomym, którzy w lipcu wybierają się do was na 2 tygodnie. Bardzo dziękujemy za vouchery i za podsuniecie fajnego pomysłu na rejs. To był jeden z najpiękniejszych dni naszych wczasów. Pozdrawiamy. Ania i Bartek Górscy

• Sprawdź maila wieczorem:-)

• Justyna Iwanow

Tak jest !!! 😉

• Cześć Agata! Nam również było bardzo miło poznać Ciebie oraz Dawida. Już prawie skończyliśmy filmik z rejsu. Ładnie wyszliście:-) Jak z katalogu…;-) Pozdrawiamy gorąco z upalnej Malty! Woda jest już cieplutka. Wracajcie!

• Bogna

Jesteście niemożliwi! Śledzę Waszą stronę już od paru miesięcy i ciągle czymś zaskakujecie. Piękne zdjęcia ale film bardziej do mnie przemawia. Chciałam jechać z moim chłopakiem już na początku maja ale zdarzenia losowe nas powstrzymały. Wychodzi na to, że jedziemy w lipcu!!!! Mam takie pytanie, czy upał w lipcu na takim rejsie jest do ogarnięcia? Niestety kiepsko znoszę wysokie temperatury stąd też mam techniczne pytanie czy w lipcu na tym jachcie są takie zacieniające daszki które widziałam na filmie i czy w razie W można zejść pod poklad?

• Hej! Na jachcie jest sporo zacienionych miejsc, więc jak najbardziej będziecie mogli komfortowo żeglować. Są to miejsca nie tylko na pokładzie, lecz także pod nim. Trzy kajuty widzieliśmy. Możliwe, że jest ich więcej. Temperatura odczuwalna nie jest wcale męcząca. Wręcz przeciwnie – doskonale komponuje się z temp. wody i orzeźwiającą morską bryzą. Przekonacie się na miejscu. Pzdr!

• OK. Proszę wysłać prośbę o voucher na e-mail i podać w nim nazwisko „okaziciela”oraz datę wycieczki.

• Paulina B.

Witam! 🙂 My mamy zarezerwowany rejs na 20 lipca dla 2 osób. Prośbę o voucher wysłałam na Waszego maila.
    Mam nadzieję, że jeszcze ktoś z czytelników wybiera się tego dnia na rejs 🙂
    Jestem bardzo pozytywnie nastawiona i mam nadzieję, że będzie wspaniale! 😀
    Serdeczne podziękowania dla prowadzących bloga. Ta strona jest świetna i bardzo mnie zainspirowała.
    My niestety zdecydowaliśmy się tylko na 3 dni i już wiem, że to jest o wiele za krótko i na pewno tam wrócimy.
    A tym czasem już nie mogę się doczekać.
    Pozdrowienia dla cudownych autorów bloga maltaigozo.pl a także wszystkich czytelników.
    Do zobaczenia na Malcie!
    Paulina B.

• Pozdrowienia Dla Ciebie Paulina! Bawcie się dobrze. Nie będziecie jedynymi Polakami w tym dniu, więc o ile tu nikt się do Was nie odezwie to na miejscu poznacie resztę polskiej ekipy. Być może będzie równie fajna jak ta, z którą my mieliśmy przyjemność wypłynąć w rejs. Pozdrawiamy!

• Dziękujemy za miłe słowa! Polecamy się! Pzdr!

• Agnieszka i Jurek

Byliśmy na rejsie 20 lipca, było cudnie, cała wycieczka, począwszy od transportu rano z hotelu do portu na statek i powrót zorganizowane na najwyższym poziomie. Załoga na statku miła, kapitan podczas rejsu opisywał najciekawsze miejsca, rejs kameralny – każdy znalazł dla siebie miejsce na statku aby odpocząć, poopalać się. Wszystko w opisie „Malta i Gozo” w 100% sprawdziło się a nawet lepiej, bo w rzeczywistości widoki są dużoooo lepsze 🙂 Dziękujemy za Waszą relację z rejsu bo dzięki niej skusiliśmy się na ten rejs i polecić możemy go każdemu. Pozdrawiamy Agnieszka i Jurek z Gdańska

• Krystian i Viola

Polecamy Bardzo rejs Barbarossą! My mieliśmy wycieczkę 27.lipca, rejs trwał rzeczywiście kilka ładnych godzin od 10:00 do prawie 17:00, kapitan Chris opowiadał nam często o danych punktach rejsu, na statku był lunch a na deser świeży i słodki arbuz. Widoczki naprawdę ładne, dla miłośników pływania i snurkowania w super czystych i zapierających dech w piersiach wodach to będzie meeega gratka. Byliśmy też w zatoczce w której można było poskakać ze skałek ( jedna miała z 9-10m polecam – niezła adrenalina) Jednym minusem w tym dniu było kurcze to, że nie mogliśmy popływać w Crystal Lagoon ponieważ akurat wtedy było dość sporo meduz, które mogły poparzyć skórę no ale trzeba było to zrozumieć stawiając na pierwszym miejscu naszego bezpieczeństwo. Nie boję się zaryzykować i stwierdzić, że ta wycieczka była naszym najlepszym dniem z całego tygodniowego pobytu. A bywaliśmy w naprawdę rożnych miejscach ( nie tylko hotel-plaża)
    Pozdrawiamy i do zobaczenia na Malcie kiedyś tam 😉
    ps: załoga Barbarossy 3-osobowa bardzo miła

• Agnieszka i Janek

Witam serdecznie.
    Miałam już do Państwa sto razy napisać ale po powrocie do szarej rzeczywistości zawsze brak czasu…
    Cały nasz pobyt na Malcie był bardzo udany i już doskonale rozumiem co Państwa urzekło w tym miejscu.
    Jeśli zaś chodzi o sam rejs to było to dla nas fajne przeżycie i niezła przygoda. Załoga w pełni profesjonalna, a przy tym bardzo pomocna i serdeczna. Jedzonko pyszne jaki i delikatne winko serwowane podczas całego rejsu. Akurat na naszym rejsie połowę żaglówki stanowili Polacy co też było dla nas miłe. Jestem też pod wrażeniem logistyki przy transporcie z hotelu i z powrotem – jest to bardzo wygodne dla turystów.
    Już polecaliśmy znajomym taki rejs, a jak tylko znowu zawitamy na Maltę (na pewno tam wrócimy!) skorzystamy z innej wycieczki organizowanej przez firmę Chrisa.

Pozdrawiamy serdecznie
    Agnieszka i Janek

PS.
    Proszę pozdrowić całą załogę statku.

• Monika i Dominik

Rejs był jednym z najlepiej spędzonych dni na Malcie – kapitan zabrał nas tam, gdzie z lądu trudno się dostać. Atrakcji było dla każdego dosyć: opalanie, snorkeling, skoki z pokładu do wody, skoki ze skał, miła obsługa, wino, jedzenie i soczysty arbuz na orzeźwienie, malownicze zatoczki z krystalicznie czystą wodą. Polecamy na 100% całodniowy rejs, tylko uwaga – zabierzcie koniecznie krem z filtrem UV, najlepiej 50tkę bo słońce daje się we znaki najpóźniej wieczorem tego samego dnia…

Monika i Dominik

• Przemek W.

Witam Serdecznie

Z czystym sumieniem możemy polecić wycieczkę po trzech wyspach z kapitanem Chrisem , wszystko było ok począwszy od transferu z miejsca zbiòrki po śpiewający powrót ;-), zakres wycieczki ilość postojów jak również smaczny lunch i winko. Fajne było również towarzystwo naszych rodakòw a byliśmy na statku nacją przeważającą. Tu korzystając okazji pozdrawienia dla wszytkich uczestników od dużej grupy ze Szczecina. Tak wìęc podsumowując plyńcie z Chrisem.

Przemek W.

• Jarek

POLECAM.
    Byłem widziałem potwierdzam najlepsza atrakcja w trakcie mojego pobytu, statek nie przeładowany jak inne.
    + Prysznic ze słodką wodą do spłukania po pływaniu.
    Warto podkreślić że nie jest to rejs komercyjny tylko rodzinna wyprawa.
    Pozdrowienia z Polski dla Chrisa.

• Dzięki za uwagi. Pewnie w wysokim sezonie jest więcej pasażerów niż na początku czerwca, gdy my byliśmy na tym rejsie, ale nie ma innej alternatywy w tej kategorii cenowej. To jest najmniejszy tego typu jacht (licencja na 80 osób, kapitan zabiera zwykle max 60 osób). Wygląda na to, że jedyną opcją w szczycie sezonu będzie prywatny charter lub rejsy w gronie max 15 pasażerów, ale one są dwukrotnie droższe. Z chęcią obejrzymy zdjęcia z tego dnia, w którym byliście na rejsie, aby mieć porównanie. Prześlijcie nam więc zdjęcia lub filmik z tego dnia. Pzdr!

• NK

Dzień dobry,
    wycieczka bardzo się spodobała. Bardzo miły i pomocny kapitan. Ekipa się zebrała polska, byla para z Anglii, Francji i Węgier. Bardzo pomocny byl transfer do portu i z powrotem. Odzwiedziliśmy naprawdę urocze miejsca i spędziliśmy cudowne chwile. Gorąco polecam.
    Pozdrawiam

• Cześć! Zwykle rejsy organizowane są do końca listopada. Dni z kolei zmieniają się adekwatnie do pogody. Pzdr!

• Ewa

Witam,
    Byliśmy z mężem na tej wycieczce 20 czerwca. Dla mnie to niezapomniana przygoda i najlepsza wycieczka na której byliśmy na Malcie i Gozo – dlatego gorąco polecam rejs Barbarosa. W bardzo wyjątkowych i komfortowych warunkach można miło spędzić czas delektując się widokami, kąpielami wodnymi, kąpielami słonecznymi i klimatem jaki załoga aranżuje na statku (muzyka, jedzenie, poczucie humoru, życzliwość, wysoka kultura osobista). Ponieważ w dniu naszej wycieczki było dość wietrznie ze względów bezpieczeństwa Kapitan Chris nie zabrał nas w wiele z zaplanowanych miejsc, jednak w zamian zaproponował inne piękne zatoczki, zapewniające ustronność od wiatru, ukazujących piękno Gozo, oczywiście Blue Lagoon i Crystal Laoon zaliczone! 🙂 choć przy Crystal Lagoon bujało mocno 😉
    Pięknie dziękuję za polecenie tej wycieczki i właśnie tego organizatora! Było magicznie.

• Dorota G.

Bardzo polecam rejs. Byliśmy z dwójką dzieci – wszystkim się podobało. To bardzo dobry pomysł na spędzenie całego dnia i w ciekawy sposób zwiedzenie cudnych miejsc na wszystkich trzech wyspach Malty. I co ważne – bez tłumów, w kameralnym gronie, bez kolejek i tłoku.

• Ewa

Witam, mam pytanie :
    wybieram sie z rodzina na Malte pod koniec pazdziernika- czy ta wycieczka bedzie jeszcze dostepna?
    Przegladalam w internecine rozne oferty i wpadla mi w oko tez wycieczka organizowana przez Captain Morgan- round Malta.. czy cos mozecie powiedziec na ten temat? warto ?

• Witam serdecznie, wszystko zależy od pogody. Zwykle tego typu wycieczki odbywają się do końca listopada, ale od października częściej niż zwykle są odwoływane z powodu niesprzyjających warunków pogodowych (sztormy). Oczywiście może się zdarzyć tak, że cały październik i listopad będzie bardzo ciepły, ale równie dobrze można sobie zarezerwować wycieczkę w dniu, w którym akurat aura będzie niekorzystna. Na Captain Morganie byliśmy 3 lata temu i powiedzieliśmy sobie wspólnie i jednogłośnie – nigdy więcej!

• Ewa Czarnecka

Dziekuje bardzo za odpowiedz! ze wzgledu na to , ze jedziemy z dziecmi , chyba najlepsza opcja bedzie dla nas wycieczka tym katamaranem z przeszklonym dnem. Fajna oferta ,tylko zastanawia mnie jedno : mozna na tym statku kupic cos do jedzenia/picia? mozna zabrac ze soba swoj piknik? a na Comino jest jakas restauracja/bar zeby zjesc jakis obiad?

• Na Comino jest sporo lokali, poza tym na katamaranie można kupić napoje i przekąski. Wybór jest bardzo duży w porównaniu do konkurencji. Stephanie bardzo dobrze to wszystko zorganizowała. Pzdr! K

A czy musze rezerwowac ten rejs z duzym wyprzedzeniem? czy moge poprostu tak z dnia na dzien jak juz bedziemy na miejscu? (wtedy najlepiej przewidziec pogode)

• Można z dnia na dzień, ale wtedy nie wiadomo czy bedą wolne miejsca na wycieczkę i może być problem z otrzymaniem vouchera rabatowego a bez niego cena jest regularna. Co do pogody to rejsy są odwoływane w wietrzne dni.

• Ewa Czarnecka

A w przypadku jak zarezerwuje już rejs i zapłacę , a z powodu pogody jest odwołany , wówczas jest jakiś zwrot pieniędzy ?

• Oczywiście:-) Zwrot całej wpłaconej wcześniej kwoty:-)

• Witam serdecznie, w ostatnim czasie na tej trasie kursuje Delfini, natomiast na rejsie całodniowym na Comino: Geraldine. Opisy na stronie hellomalta są nieaktualne. Dużo się tam pozmieniało. Wprowadzone zostały na okres testowy różne płatne opaski z dodatkowymi udogodnieniami. Nie wiem czy już podjęto decyzję, które z nich zostaną wprowadzone na stałe. Najlepiej więc przed dokonaniem wyboru skontaktować się z organizatorem lub wypytać na miejscu jak aktualnie wyglądają te wycieczki. My dopiero za 2/3 tygodnie znajdziemy czas, żeby to sprawdzić i zaktualizować opis.

• Byliśmy i to jest dobry pomysł właśnie dla osób, które są zainteresowane linią wybrzeża. Innych atrakcji poza możliwością podziwiania Malty z pokładu promu – nie ma. To jest rejs dla osób, które pragną cały dzień pływać i kilka razy wskoczyć do wody, w tym także na Comino. Z tej perspektywy nie zorientujesz się co gdzie jest, ponieważ wiele pięknych miejsc prezentuje się z tej strony bardzo pospolicie.

• Sezon na rejsy zaczyna się 2 kwietnia. Być może Stephanie (o której piszemy w Voucherach) organizuje rejsy w marcu. Jeep Safari lepiej zarezerwować z wyprzedzeniem. Gdy pogoda jest brzydka wycieczki są odwoływane a pieniądze zwracane. Pozdrawiam!

• Witaj Agnieszka! Dziękujemy za komentarz. Widzę, że w tym roku znowu przyjeżdżacie na Maltę. Na pewno zostało Wam jeszcze mnóstwo miejsc do zobaczenia. Pozdrawiam serdecznie! K

• Witam, w maju na pewno będzie możliwe Combination Tour (http://www.maltaigozo.pl/piekne-zatoki-comino-crystal-lagoon-blue-lagoon/) ale 3 Islands raczej dopiero od czerwca.

• Super! W takim razie aktualizuję:-)

• Witam, punkt startu z Malty to Ramla Marfa, natomiast na Gozo – Mgarr Ferry, ale w cenie wycieczki jest transfer, który obejmuje region Gzira, więc turyści z tej lokalizacji są dowożeni do Ramla Marfa w ramach transferu, który jest w cenie. Pozdrawiam, K

• Vouchery wysłane. Pzdr!

• Pozdrawiamy serdecznie!

• Igor Piąstka

Orientujecie się czy rejs 3 Islands w przyszłym tygodniu organizowany jest wyłącznie w poniedziałek 15go maja? Czy również w inne dni?

• Nie mam pojęcia. Napisz do organizatora i zapytaj. Tylko oni znają harmonogram wycieczek na przyszły tydzień.

• Witaj Kasia, standardowy rejs ze Sliema na Comino trwa 1,5 h, więc jeżeli jesteś zainteresowana krótkim rejsem to najlepiej zacząć go w Ramla Marfa. Tam można kupić krótkie rejsy (godzinne) na Comino, ale to jest tylko opłynięcie wyspy + wejście do jaskiń. Rejs 2,5 godzinny z Ramla na Comino (z możliwością postawienia nogi na wyspie) kosztuje tyle, co u Stephanie rejs całodniowy, więc naturalne, że nie jest to ani żadna super oferta, ani tym bardziej okazja. Pozdrawiam, K

• Karolina Nikola Płotka

Hej, dziękuję za Waszą stronę!!! Jadę właśnie jutro na Maltę i fakt na ostatnią chwilę, ale szukałam informacji o wszystkim w jednym miejscu. Jesteście idealni 🙂 wysłałam formularz z zapytaniem o wycieczki Combination Tour i Full Day Three Islands Sailing Trip, nie wiem jeszcze którą wybrać, doradzicie? Oczywiście zgłoszę się mailowo po vouchery 😀

• Hej, te dwie wycieczki są zbyt różne, aby je porównywać. Mają wspólny mianownik – rejs na Comino w jednej połowie dnia, a później albo jeep safari po Gozo (Combi), albo żeglowanie (Three Islands). Przeczytaj relacje i program wycieczek. Będzie Ci łatwiej wybrać. Pozdrawiam, K

• Witam serdecznie, proszę sprawdzić ustawienia swojej skrzynki pocztowej, ponieważ każdego miesiąca setki Czytelników kontaktują się skutecznie i szybko z tym organizatorem. Poprosiłam organizatora o sprawdzenie historii korespondencji z Panią, ale oni maja tylko jeden e-mail z 21 maja i później tylko brak odpowiedzi z Pani strony na ich e-mail z wolnymi terminami wycieczek przesłany 22 maja. Są małe szanse na możliwość rezerwacji wycieczki u Leeann na last minute, ponieważ te rejsy cieszą się dużą popularnością. Pozdrawiam serdecznie! K

• Hanna Moryń

Witam my płyniemy 19 czerwca ktoś też? Nie ukrywam że największą radość sprawiło by mi gdyby jakaś rodzinka z dzieciakami płynęła. Nasze Asy mają 4 i 6 lat. Chciałabym jeszcze spytać o wypożyczenie sprzętu do podglądanie świata podwodnego. Jaki jest koszt i gdzie się wypożycza?. I czy jest szansa że tego 19 czerwca statek nie będzie obłożony? Oraz czy jest szansa schowane się przed słońcem na statku?

• Witam serdecznie, 19 czerwca będzie jeszcze kilka polskich rodzin, ale z tego, co widzę bez dzieci (co nie oznacza, że na jachcie nie będzie dzieci innych narodowości). Oczywiście polska reprezentacja może się jeszcze powiększyć, ponieważ każdego dnia wystawiamy sporo nowych voucherów na różne terminy. Na jachcie jest wystarczająco dużo cienia. Poza tym są także kabiny, z których można korzystać. Sprzęt do snorkelingu można wypożyczyć na jachcie. Samo wypożyczenie jest bezpłatne, ale odbierając sprzęt wpłacamy depozyt, który organizator zwraca w całości gdy oddajemy maski. Drobny zabieg, ale sprawia, że nikt nie gubi masek i fajek pod wodą:-) Pozdrawiam, K

Chciałam się spytać będziemy na Macie do końca września. Obecnie jestem zachwycona mała ilością osób niestety czym więcej czytam tym moja ekscytacja maleje. Jakie plaze polecacie mniej zaludnione w sezonie?

• Szczyt sezonu dopiero przed Tobą. Ciekawe jakie będziesz miała obserwacje. Na Gozo względnie spokojnie jest na Xatt L-Ahmar i Dahlet Qorrot. Zobacz też Ghasri Valley. Na Ramli byliśmy przed chwilą. Wieczorami pustki, natomiast za dnia od dawna już tam nie zaglądamy. Nie dlatego, że przeszkadzają nam turyści, absolutnie. Plaża nie jest dog friendly, a my mamy psa, więc wybieramy takie miejsca, w których da się pływać z psem. Na Malcie w miarę spokojne zatoki to Armier Bay i Little Armier Bay. Ze względu na Twoje dzieci nie wspominam o miejscach, w których nie ma łagodnego zejścia do wody. Na Comino polecam Ci Santa Maria Bay. To dobra baza, gdy planuje się spędzić cały dzień na wyspie Comino i nie dostać udaru:-) Pozdrawiam, K

• Hanna Moryń

Proboje znalezc dojazd do tych plazy niestety google maps opcja autobusowa sie nie pokazuje. W jaki sposob możemy dojechac z Gzira na Armier Bay?

• Linią 49 teoretycznie można się tam dostać, ale w praktyce nigdy nie widziałam tego autobusu na oczy. Nawet w sezonie i nawet wtedy, gdy planowo powinien być na przystanku. To autobus widmo. Kiedyś polowaliśmy na niego kilka dni, ale nie kursował (pomimo, że powinien) i tym sposobem obeszliśmy całe wybrzeże Marfa Ridge. czytelnicy donosili nam, że też nie mieli okazji go złapać. Może Tobie się uda.

Witam jutro nasz wielki dzień rejsowy..z racji tego że płyniemy z dzieciakami chciałam się upewnić czy w przypadku gdybyśmy czegoś zapomnieli picia lub jedzenia czy jest ono dostępne na statku podczas rejsu?. Niestety nie udało nam się kupić sprzętu do snorkelingu czy w takim razie jest napewno możliwość wypożyczenia na statku?.

• Witam, w cenie rejsu mamy wodę bez limitu, wiec dzieci będą mogły pić bez ograniczeń. Niestety żadnych soków ani napojów gazowanych nie można kupić na pokładzie. Jedzenie będzie podane w formie bufetu (jak na naszych zdjęciach) podczas cumowania w Blue Lagoon lub Crystal Lagoon. Zawsze można zrobić dzieciom kanapki na zaś z tego, co zostanie podane w czasie lunchu. Maski snorkelingowe są dostępne na pokładzie. Maski można wypożyczyć na miejscu. Wpłaca się depozyt i odbiera go, gdy zwracamy maskę i fajkę w komplecie. Pozdrawiam! K

• Witam serdecznie, musiałabym przeanalizować wszystkie połączenia z Mosta do Valletta oraz Bugibba, aby to rzetelnie ocenić. Gdyby różnica czasu nie była zbyt wielka – rzuciłabym monetą. W Valletta punkt zbiórki jest zawsze blisko pętli, więc nie ma problemu z odnalezieniem miejsca startu transferu. Gorzej w Bugibba. Pzdr!

• W przypadku tej wycieczki nie wpłaca się depozytu, lecz rezerwuje wycieczkę w systemie bookingowym na stronie organizatora.W tym tekście opisuję cały proces włącznie z tym jak dzięki naszym kodom rabatowym uzyskać 15% zniżki.

• Tomasz

Płynęliśmy 28 czerwca. Polecamy 🙂 Wszystko doskonale zorganizowane włącznie z dojazdem. Obawialiśmy się, że będzie dużo osób ale było komfortowo 🙂
    Generalnie spędziliśmy 10 dni na Gozo i powiem krótko: tam jest przepięknie 🙂

• Aga

czy ktoś moze płynie na rejsik 17 lipca? my juz sie nie mozemy doczekac maltańskiej przygody 🙂
    aaa i ktos o depozyt pytał- ja przy rezerwacji dostalam info o wysokosci depozytu i platności paypal, po wplacie depozytu organizator potwierdził ze kasa wplynęła i wycieczka jest zarezerwowana 🙂

• Tomasz Rzeniewicz

płyniemy 17 lipca 🙂

• Aga

no i już ktos ” troche znajomy ” 🙂 wiec widzimy sie na pokladzie

• Witamy Cię Maćku! Baw się dobrze na Malcie! Pozdrawiam serdecznie! Kasia

• Ten rejs trwa ok. 6h

• Znaleźć na google maps hotel znajdujący się w najbliższej okolicy i wybrać to miejsce na punkt pick-up.